(fragment, eller något helt annat, rubriker är överskattade)

(Det här inlägget kommer att skrivas helt inom parentes. Varför?, undrar genast den kroniskt nyfikne och kliar sig i sitt stripiga hår med de av pommes frites flottiga fingrarna. Jo serru, enkom av den anledningen att jag egentligen inte har något väsentligt att säga. Alls. Överhuvudtaget. Som att den här bloggen är späckat med väsentligheter i övrigt! Nåja. Jag känner ett trängande behov av att få en liten ventil för det där rödskimrande, spinnande luddet i magtrakterna, som genereras av förestående spelningar (Thåström! Åh. Och overallviruoserna i Äggzkülls, icke att förglömma), funktionärshelg i Arvika, tiokort på badhuset och, i sinom tid, Ferguson i Karlstad. Lägg till detta en vacker stjärnhimmel, en nyinköpt Cosa Nostra-skiva samt en kopp Twinings Earl Grey, och du får något som måhända inte är perfektion men banne mig inte långt därifrån.

Jag tror jag mitt liv har surrealistiska drag, i den bemärkelsen att jag inte riktigt förstår mig på hur det hänger ihop. Det är besynnerligt, men åtminstone merparten av tiden väldigt trevligt. Nu ska jag exempelvis skriva en historiauppsats till imorgon, samtidigt som jag sover och packar inför helgen. Tjarå!)


Kommentarer
Postat av: Bells

Vilken Cosa-skiva? :)

2009-04-03 @ 09:38:02
Postat av: Sanne

Va, läser någon det här dravlet? coolt. :) "Gudfadern" är på väg ut till gärdet, om den där Kabbe kan förmå sig att skicka den någon gång. Jag har höga förväntningar :D På tal om, eh, svensk punk antar jag, så fick jag ett mail från Kflp(r) häromdagen. Nu får barku vara med och leka, yeah!

2009-04-06 @ 18:21:19
URL: http://mtbloggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0